Uggs

image493

Att de älskade(och minst likade hatade)uggsen gör comeback nu i vinter har mötts med olika åsikter. Själv så vet jag inte riktigt vad jag tycker. De påminner om min fjortisperiod då jag och mina tre bästa tjejkompisar hade likadana beige uggs på fötterna och tyckte vi var snyggast och trendigast av alla. Men samtidigt är de grymt sköna och håller värmen, vilket få andra vinterskor gör(eller så är det jag som brukar använda alldeles för tunna stövlar). Om de är snygga eller ej, låter vi vara osagt.
Frågan är nu; kommer du använda uggs i vinter?


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för min del, men snygga är dom tycker jag

Postat av: Visions Of Johanna

Jag kommer inte använda uggs ^^

2007-09-30 @ 20:06:50
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se
Postat av: helena

nej , de har aldrig tilltalat mig.
jag är en moonboot`s människa

2007-10-03 @ 08:57:06
URL: http://www.caroucelljunior.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback