Test: Kms texture blast

image443 
(bild från Ebay eftersom jag inte orkade ta en egen)
Idag var jag och klippte mig. Ingen stor förändring(är lika mesig med mitt hår som Ebba von Sydow). De slitna topparna klipptes bort och snedluggen fixades till lite.
Efter att ha varit hos frisören gick jag in på Rusta(är inte där speciellt ofta men ibland kan man hitta riktiga fynd)och hittade då en root lifting spray från Kms som i vanliga fall bara säljs hos frisörer. Dessutom var priset mycket lägre. Mitt hår är verkligen i behov av volym och även om det är ganska tjockt så hänger det bara rakt ner. Så jag bestämde mig för att testa och här kommer en liten recension;

Pris: 60 kronor fick jag lägga ut. På frisörsalonger omkring 230 kronor(kollade upp det på nätet)
Användning: Spraya vid rötterna och styla håret. För extra volym ska man använda hårfön(har inte testat det än).
Utseende: Snygg! Grön flaska med munstycke.
Betyg: Jag tror att jag hade för höga förväntningar, hade förväntat mig megavolym. Resultatet blev inte riktigt detsamma men man såg en klar skillnad och håret fick sig ett lyft. Måste prova med hårfön, då kanske det blir ännu bättre! 230 pix hade jag nog inte betalat för den men 60 kronor var den ju helt klart värd. 3 av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback