Skoproblem

image429

Det har uppstått ett problem bland mina skor. I september, oktober kan det vara svårt att veta vad man ska sätta på fötterna. Stövlar känns lite tidigt, man kommer ju använda dem hela vintern. Ballerinaskor känns inte heller så aktuellt, fötterna blir ju nästan blå. Och tygskor/gympaskor är ju inte speciellt kul att gå runt i sju dagar i veckan. Däremot funkar ankelbootsen perfekt! Varken för varma eller för kalla och dessutom snygga. Har bara ett par från Lindex som jag köpte förra året men självklart vill man ha ett par(minst)den här säsongen också. Funderar på ett par låga eftersom dem från Lindex har klack.

Vad använder du för skor den här tiden på året?

Kommentarer
Postat av: Nora

Sneakers, ankelboots eller tygskor blir det för det mesta :)

Postat av: Sofie

mest sneakers och ballerina när det är "varma" dagar. Men jag har ingen aning vad jag ska köpa för höst/vinter skor :S

2007-09-01 @ 19:34:40
URL: http://pellemunk.webblogg.se
Postat av: malin

vart kommer dom bruna skorna ifrån?

2007-09-02 @ 19:10:11
Postat av: Terese

Malin: Dem kommer från Bianco :)

2007-09-03 @ 20:28:32
URL: http://teresestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback