Oriflame

image479 image480
Kom precis hem från en myskväll med några tjejkompisar. En av dem har precis blivit säljare för Oriflame och självklart vill man stötta genom att köpa lite produkter. Har knappt provat något ur deras sortiment tidigare(även om märket är väldigt vanligt och det finns många som säljer)men eftersom priserna är så pass låga är det klart att jag ville testa. Så jag beställde en rengöringslotion och ett läppglans(dock inte den färgen som syns på bilden). Slutsamman landade på lite mer än 100 spänn.
Men jag tänkte fråga er, är det någon som använder/har testat deras produkter och vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :)
Jag har kompisar som säljer men har själv aldrig testat på faktiskt. Borde kanske göra det?

Postat av: Terese

Emelie: Ja, det tycker jag :)

2007-09-22 @ 10:19:26
URL: http://teresestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback