Mössor

image476
På senaste tiden har jag blivit sugen på att införskaffa en mössa. Såg en tjej på stan idag som hade en stor vit mössa som hon matchade med skinnjacka, klänning, tights och stövlar. I like! Ovan ser ni några av mina favoriter som går att hitta på nätet. Ska nog spana in H&M imorgon där det förhoppningsvis lär finnas ett större utbud än på deras webshop.

Förresten har jag berättat att jag ska till Stockholm den 25 oktober? Min klass ska dit och gå på olika studiebesök och på kvällen ska vi se musikalen "Singing in the rain". Däremellan har vi massor timmar som ska läggas på shopping. Jag längtar redan!


Kommentarer
Postat av: Lotte

Den från Asos var riktigt fin. Annars har Indiska supersöta :)

Postat av: Serena

Gillar de från Top Shop och Asos, snygga!

2007-09-20 @ 14:58:56
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback