Hudanalys

image459 image460
Idag var jag och en kompis på den där kostnadsfria make-up kursen som jag berättade om förra veckan. Tjejen som hade det hela jobbade för
Mary Kay men det blev inte så mycket make-up som vi hade trott utan det handlade mest om huden, rengöring osv. Inget fel med det, det var jättekul iallafall och vi lärde oss en hel del.
Jag köpte även en foundation som är den bästa jag testat! Såg verkligen naturlig ut, perfekt nyans. Dessutom täpper den inte till porerna och innehåller inte olja. Antagligen skulle jag ha köpt alla rengöringsprodukter som vi testade om det inte vore för de höga priserna. På hemsidan såg jag dessutom att priserna är mycket lägre i USA än i Sverige. Min foundation som jag gav 219 kronor för kostar bara 14 dollar på hemsidan.

Men jag kan verkligen rekomendera Mary Kay om ni inte redan har testat det.


Kommentarer
Postat av: Lenita

kul med en naturlig foundation :)

Postat av: Anna

Låter ju super! Vart har de sina återförsäljare?

2007-09-10 @ 21:59:42
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Carolina

jag skulle verkligen vilja testa en hudanalys

2007-09-11 @ 17:51:28
URL: http://www.fashionsquad.com
Postat av: Terese

Anna: De finns tyvärr inte i butik utan arbetar ungefär som Oriflame. Tyvärr kan man inte ens beställa från Internet utan från en konsult som arbetar med Mary Kay. Så känner du ingen som gör det kan man på deras svenska hemsida(marykay.se) söka efter en konsult som finns i närheten av där du bor(under fliken finn en konsult). Sen står det på hemsidan hur du ska göra :)

2007-09-11 @ 19:11:31
URL: http://teresestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback