Helgen

Jag vet att det inte har blivit speciellt mycket bloggning i helgen men som alltid har det varit fullt upp. I fredags hade jag myskväll med tjejerna. Kladdkaka, chips, läsk och film, kan det bli mycket bättre? Sen på lördagen var jag med pojkvännen och idag har jag övningskört nästan hela dagen. Gick faktiskt riktigt bra och jag satsar på att kunna ta körkort i mars när jag fyller 18.
Dessutom har jag fixat så att jag ska få en bärbar dator, ingen sprillans ny men den funkar. Hoppas pappa dyker upp med den i veckan!
Imorgon ska jag antagligen beställa
dansskor och köpa stövlar, we will see.

Nej, nu är det plugg som gäller. Har prov både imorgon och på onsdag. Ja, nu börjar det igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback