Britney is back?

image458
Ikväll uppträder Britney Spears på MTV Movie Award och detta beräknas bli hennes stora comeback. Hon ska framföra nya singeln "Gimme more"(som förövrigt är riktigt bra, enligt mig)och jag håller verkligen tummarna för Brittan.
Här kan man kolla på ett kort klipp när de repeterar inför galan(lägg märke till hennes välsvarvade kropp). Tyvärr sänds den klockan två i natt, annars hade jag suttit bänkad framför tvn. Nu får man hoppas att programet går i repris eller läggs ut på YouTube.

Kommentarer
Postat av: Lenita

tror inte att det kommer bli hennes "stora comback" faktiskt, eller på ett sätt hoppas inte. jag tror "britney kapitlet" är över.

Postat av: Johanna

Men kommer hon verkligen komma tillbaka så som hon va förr... tror nog inte det.. tyvärr.

2007-09-09 @ 20:43:15
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se
Postat av: Linn

ja hon kommer säkert tillbaka som artist nu:P

2007-09-10 @ 11:31:33
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback