Älskade H&M

image431image432image433

Idag upptäckte jag att jag hade mer pengar kvar på kontot än jag trodde, vilket firades med lite shopping, som för det mesta på H&M. Jag tror att nästan hälften av min garderob kommer just därifrån. Dels för att man kan hitta nästan allt där till låga priser och dels för att varken Zara, Topshop eller någon annan stor kedja finns här.

Iallafall så blev det en grå klänning med mudd längst ner. Den är mycket snyggare på eftersom mudden ger lite mer volym än vad en vanlig rak klänning gör. Ni ska få se!
Sen köpte jag även ett elefanthalsband som jag vet har funnits på H&M ett bra tag men som jag aldrig köpt. Fråga mig inte varför, 40 spänn för det här halsbandet kallar jag för ett kap!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Love H&M!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback