Nya väskor

  
Äntligen har jag hittat en väska som kan användas som clutch! Jag och Emelie besökte stans enda välsorterade secondhand butik och då hittade jag den här. Tyvärr ångrar jag lite att jag köpte den. Ville ha en i mindre storlek och dessutom är bandet alldeles för kort(enligt mig) för att användas som axelväska. Så vi får se om jag använder den.

 
Efter att ha kånkat runt på en överfull tigerväska plus två påsar fulla med skolböcker, idrottskläder och danskläder idag så kände jag ett behov av en stor weekendbag som rymmer allt. Så det fick bli den här från Wedins. I like!

Kommentarer
Postat av: Linda

Riktigt snygga !

Postat av: Lenita

vart helt kär i den röda!

2007-10-07 @ 13:03:58
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: Serena

Olala! Jag har en likadan väska (den från wedins) fast jag har den i choklad brun! Riktigt snygg :)

2007-10-11 @ 17:24:45
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback