Lista

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men har på grund av flera anledningar inte riktigt haft lust och ork. Men hoppas det är på gång snart igen! Så länge bjuder jag på en lista som jag hittade hos Rightnow. Fyll gärna i den du med!

Har du pojkvän/flickvän? Ja
Är du kär? Ja!
Hur tidigt stiger du upp? Alldeles för tidigt, kvart över sex. Fast inte på helgerna såklart!
Vem/vilka vet mest om dig? Min mamma, Anna och pojkvännen.
Gillar du att slåss? Haha, det beror på för vad.
Vad ska du göra ikväll? Plugga! Som jag egentligen skulle börjat med för flera timmar sen. Och så blir det ju självklart Grey's Anatomy vid nio.
När var du senast full? För några helger sen, var länge sen jag festade. Men i helgen är det dags!
Har du utländska föräldrar? Nej, både är från Sverige.
Var har du ont? Inte mer träningsvärk än vanligt, haha.
Är du bra på att måla? Nja, sådär. Hade VG i bild i nian.
Vem kramade du senast? Fia, efter skolan.
Vad längtar du till? Tills jag fyller 18 och nästa sommar!
Vad heter dina husdjur? Vår söta katt heter Gösta(han och hans syster döptes efter Doris och Gösta, barnprogramet ni vet och eftersom vi inte kom på något annat när vi köpte honom fick han behålla det.)
Har du körkort? Nej, men när jag fyller 18 hoppas jag att jag tar det så fort som möjligt.
Favoritgodis? Choklad och lakrits.
Morgon- eller nattmänniska? Har inte speciellt svårt för att gå upp på morgnarna.
Sparare eller slösare? Beror på humör och hur mycket pengar som finns på kontot. Men för det mesta försöker jag spara så gott det går.
Har du några homosexuella vänner? Tyvärr inte.
Bio eller promenad? Beror på med vem och när.

Är du kittlig? Ja gud ja!
Rädd för insekter? Som fan.
Anser du att du är stark? Jag har blivit mer stark nu än vad jag var förut.


Kommentarer
Postat av: Melissa

den listan e rolig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback