I need som inspiration

   

Jag har köpstopp, eller jag försöker snarare. Men det är inte lätt när alla butiker svämmar över med härliga stickade koftor, läckra stövlar och söta miniväskor. Anledningen till detta plågeri är trippen till Stockholm som äger rum den 25 oktober. Vill ju verkligen kunna shoppa och hur mycket får man för ett par hundralappar liksom?
Så därför försöker jag nu finna ny inspiration för att kunna kombinera mina gamla plagg på nya sätt. Det är inte lätt, men tjejerna ovan hjälper mig iallafall på traven.

Var hittar ni eran inspiration?

Kommentarer
Postat av: Lenita

svar: tack så mycket :) jo bekvämt och mysigt är det! ååh vilka snygga outfits det var på bilderna, fastnade framförallt för den sista!

Postat av: M

på gatan =)

2007-10-14 @ 14:39:06
URL: http://fashionistasblogg.blogg.se
Postat av: Hannah

Lilly Cole var ju riktigt snygg !

2007-10-20 @ 16:50:58
URL: http://hannahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback