Trött och shoppingsugen

Det tråkigaste som finns att läsa om i en blogg måste vara när alla ber om ursäkt för sitt dåliga bloggande och att man aldrig hinner uppdatera. Nu kommer jag tyvärr bli en av dem. Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen av min blogg. Och självklart har även jag mina bortförklaringar. Jag jobbar ungefär fem dagar i veckan och kommer då hem vid nio, halv tio varje kväll. Dessutom går jag i skolan till fyra. Så jag hinner inte med så mycket mer, tyvärr. Men det kommer ju bli mycket bättre sen när skolan är slut.

Nog skrivet om ingenting. Jag är otroligt shoppingsugen! Känns som om jag inte har shoppat på flera veckor(vilket egentligen inte stämmer) Men imorgon ska faktiskt jag och mamma åka till Ge-kås i Ullared(ett riktigt fyndställe) så då lär jag shoppa för hela nästa månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback