Sommarshopping

   

Här är mina senaste köp:
Armygröna shorts från H&M. Shorts är verkligen ett av de skönaste plaggen på sommaren. Inte lika trendigt som förra året men dock lika snyggt!
Ärtgrön tubtop från Cubus. Ett riktigt fynd för bara 59 kronor! Finns i massor av härliga färger så funderar på att köpa upp mig på fler. Tänk er i sommar tillsammans med avklippta jeansshorts, flats och gyllenbrun hud. Jag längtar!
Ljusrosa nagellack från Mavala i favoritfärgen Riga. "Metallic och chockrosa kommer och går, men ljusrosa lack består." En jättesnygg färg perfekt att varva tillsammans med alla andra starka lack.

Nya Cosmopolitan. Var bara tvungen att lägga in en bild på senaste numret av Cosmo. Så snyggt! Äntligen har ett svenskt magasin förstått att Rachel Bilson är perfekt på omslaget.

Kommentarer
Postat av: Modejouren

vad härligt att shoppa loss lite :) lev chict

Postat av: k

sött linne, det ska jag checka efter!

2007-05-12 @ 15:24:03
URL: http://kattak.blogg.se
Postat av: olivia

den ljusgröna toppen var ju hur söt som helst :)

2007-05-19 @ 14:32:53
URL: http://www.bacio.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback