Must haves i maj

Skor! Och då främst sandaler som visar upp mina chockrosa tånaglar. Som de här flätade från Asos eller dessa med kedja från Skopunkten.   
♥ Har man inte köpt sommarens bikini än, är det hög tid nu. Förutom min röda vill jag även ha den pucciinspirerade från H&M och en bandeaubikini som finns hos Nelly.
♥  Oj, vad glad jag skulle vara om något av dessa armband satt runt min handled i sommar.
Adidashood. Vill verkligen ha en men har fortfarande inte hittat en i de rätta färgrerna. Finns dem att beställa på internet någonstans?
♥ Sommarens hetaste accessoar, solbrillorna, kan man aldrig få för många av. Just nu vill jag ha ett par röda eller vita.
Klänningar! Behövs väl ingen närmare beskrivning? Jag vill ha en i varje färg.
♥ I sommar vill jag pryda halsen, handleden, öronen och håret med stora glänsande stenar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, ge mig klänningar!

Postat av: anna

Klänningar & skor för min del ;)

2007-05-21 @ 12:04:39
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: caroline

Oj vad jag håller med om allt! Vill ha ny bikini, adidashood, solbrillor, klänning! Ja du tycks ha nämt allt! Kedjeskorna var dessutom jättesöta :)

2007-05-27 @ 20:17:01
URL: http://imagine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback