Lycka!

Hela den här dagen har varit otroligt kul. Ingen aning om varför men en av anledningarna är att jag är ledig resten av veckan, så skönt! Och dessutom har vi inga mer prov eller inlämningar, inte vad jag vet iallafall.
Så efter skolan åkte jag och solade med Anna(jag vet, det är inte bra men det var faktiskt första gången det här året). Sen kom jag hem slappade framför tvn och åt chips, hehe.
Plötsligt ringer det och det är en kille som berättar att jag har fått jobb hos dem. Yes, jag har äntligen efter mer än 20 stycken jobbansökningar lyckats få ett JOBB. Min dag kan inte bli bättre. Dessutom kommer älsklingen hit ikväll, och så är det DH och... ja, jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack :)
Grattis till jobbet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback