Vårshopping

   

Igår krånglade bloggen så det gick inte att lägga upp någonting tyvärr.

Som sagt var jag ledig igår och det var skönt kan jag lova. Alla borde vara lediga en dag mitt i veckan! Dagen spenderades (såklart) på stan. Först med mamma för att kolla på saker jag önskar mig när jag fyller. Sen träffade jag Jonna och vi gick runt och letade sommarjobb. Nu har vi sökt ungefär 20 stycken så jag hoppas verkligen vi får något  jobb i sommar.
Självklart blev det en hel del shopping också och ovan ser ni vad jag fick med mig hem.
Vita tygskor från Lacoste. Älskar dem!
Svart vårjacka med stora fickor och band som dras åt i midjan. Från Vero Moda.
Ceriserosa bälte för bara 10 kronor! Även det köpt på Vero Moda. Jag är inte överförtjust i neontrenden eftersom jag sällan bär färgglada kläder men ett färglatt bälte är en helt annan sak.

Kommentarer
Postat av: emma

Fina skor :)

Postat av: Dudy

Snyggt! :) Bältet var nåt extra!

2007-03-16 @ 22:04:34
Postat av: Malin Linnéa

Är också ute efter ett par vår/sommarskor. Dom från Lacoste är superfräscha, undrar bara vad priset ligger runt?

2007-03-18 @ 17:57:27
URL: http://m3lskling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback