The last kiss



Varning! För alla er som älskar Rachel Bilson(eller som den karaktär hon spelar i O.C) rekommenderar jag inte denna film. Jag såg filmen bara för att jag visste att hon skulle vara med i den och filmen i sig var helt okej. Men Rachel spelar en tjej som förför en man som redan har flickvän som han dessutom väntar barn med. Och man kan inte bli annat än sur på henne och faktiskt tycka lite mindre om henne. Jag vet att det bara är en film men det känns väldigt annorlunda att se henne i en annan roll än som den söta och roliga Summer(som hon passar mycket bättre som).
Jag tror det kommer bli svårt för Rachel att ta sig ur O.C när det är över. Folk är så vana att se henne i den rollen. Det var säkert därför jag reagerade så negativt på hennes andra karaktär även om hon spelade "Kim" vädigt bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag gillar rachel i oc men nu blev jag sugen på att se den filmen:)

Postat av: Estelle

loves her!

2007-03-10 @ 22:48:10
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Linda

älskar rachel ! :)

2007-03-11 @ 09:30:32
URL: http://loweli.blogg.se
Postat av: Terese

Alla: Samma här, loves her!

2007-03-11 @ 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback