Studiedag

Som rubriken redan avslöjat så hade jag studiedag idag, alltid lika skönt!
Dagen spenderades först med älsklingen, sen en stund på stan där jag bland annat köpte cerntilera, gissa till
vad? Har länge tänkt att jag skulle göra min egen jordgubbe men det har aldrig blivit av eftersom jag inte hunnit. Men nu när jag var ledig passade det ju perfekt. Bilder kommer!

Förresten så hade jag och L som fyller år på samma dag, 30 mars, tänkt att ha en tjejfest för alla i vår klass. (Jo, i vår klass är det bara tjejer, vilket är ganska vanligt när man går dans.) Vi funderar då på att ha något tema. Så nu skulle jag vilja ha massor med idéer på olika teman som passar på en tjejfest. Vi funderar på tema rosa eller 80-tal.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback