Lista

Lyssnar på just nu: Ingenting...
Jobbigaste skolämnet: Det kanske inte är det jobbigaste, men tråkigast är iallafall datakunskap.
Favoritcafé: Har inte hittat mitt favoritställe än.
Favorittidning: Cosmopolitan! Kommentarer överflödiga.
Största som händer i sommar: Förhoppningsvis ska jag och tjejerna till Danmark.
Favoritplagg i garderoben just nu: Svårt, men det måste nog vara min nya klänning från H&M.
Längd: 168 cm
Byter gärna garderob med: Rachel Bilsons skulle jag inte tacka nej till.
Vanligast färgen på mina kläder: Alldeles för mycket svart, vitt och grått tyvärr.
I sommar kommer jag gå klädd i: Klänningar, shorts, slappa linnen och ballerinas.
Men absolut inte i: Man ska aldrig säga aldrig...
Min yngsta kusin heter: Molly, och hon är inte ens en månad.
Favoritmodellen just nu: Har alltid gillat Gemma Ward.
Byxa eller kjol: Beror på humör men för det mesta byxor.
Så många skor har jag: Alldeles för några!
Sminktips till allmänheten: Heller för lite än för mycket.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja: Utan tvekan en märkesväskan. Antagligen en Bayswater eller en Edith.
Senast utlästa bok: Den sista i Gossip-girl serien.
På rasterna i skolan: Sitter vi på en bänk och spanar killar ;)
Jag tränar: Streetdance på fritiden men så blir det ju en hel del i skolan också.
Jag ville bli när jag var liten: Dagisfröken, men det har ändrats.
Pluggade på universitet/högskola: Så långt har jag inte kommit än.
Linje på gymnasiet: Estetiska programmet med inriktning dans. Jättekul! En linje där man får en bred utbildning(som  på sam) samtidigt som man får dansa. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: anna

håller med dig, cosmo är lätt bäst :D

Postat av: emma

Rolig lista!

2007-03-11 @ 20:40:37
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: Linda

Svar: haha joo , kom på det sen :)

2007-03-12 @ 17:19:39
URL: http://loweli.blogg.se
Postat av: Terese

Anna: Jag vet, älskar den tidningen!
Emma: Kul att du gillar den :)
Linda: Okej, hehe.

2007-03-12 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback