Besvikelse..

Låg och bläddrade i VeckoRevyn tillsammans med mamma när ett par Ray ban Wafarers dök upp. Jag började genast tjata om hur otroligt snygga de är när mamma berättar att hon hade två par(dock inte Ray ban) som hon slängde för ett tag sedan. Slängde? Jag lovar att aldrig slänga något, utan spara till mina framtida döttrar. Man vet aldrig när det blir trendigt igen.
Rachel i tidlösa Wayfarers.


Förresten så funderar jag på att börja sy. Inte för att jag är något proffs men min farmor jobbade som sömmerska för länge sedan så hon kan nog hjälpa till. Det bästa är ju att man får unika plagg för en billig peng, om det blir bra vill säga. Funderar på att sy en grå kort klänning med ryggurringning, inspirerad av Acnes. Hittar tyvärr ingen bild men den finns med på sista sidan i senaste Cosmopolitan.

Kommentarer
Postat av: aenigma

Jag önskar att jag hade ett par normala wayfares. De som jag har på min blogg, som du kommenterade:), är ju lite... annorlunda med de rosa bågarna! ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback