Ullaredshopping

   
Randig top. Tyvärr hittade jag ingen randig klänning men den här vit-gråa toppen funkar nästan lika bra.
Vit adidas hood med svarta ränder. De hade fått in en del märkeskläder och den här tröjan för adidas betalde jag bara 300 kronor för.
Ljusgul tunika fyndad på barnavdelningen.

   
Svart qualitad väska. Jag vet att den är alldeles för mycket en kopia av Chanel, men jag gillar den!
Påslakanset i satin.
En massa beautybprodukter. Hårspray, mousse, bodybutter(som luktar hur gott som helst), lösnaglar... Ja, ni ser ju själva.

  
Utan för Ge-kås fanns ett Scorett outlet med mängder av billiga skor. Där kunde jag ha gått runt i flera timmar. Men eftersom jag inte hade så mycket tid på mig. Blev det bara dem här skorna. Nedsatta från 499 till 280 kronor! Har länge letat efter ett bar skor med remmar att knyta runt vristen. Och dessutom så är ju brunt en så snygg färg på skor.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillar väskan för jag älskar Chanel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback