Senaste shoppingen

  
Sandaler i bronsmetallic från Din sko. Äntligen ett par skor som jag(förhoppningsvis)inte kommer att få skoskav av. Att de är snygga ser jag bara som ett extra plus, haha.


Hudvårdsprodukter från Neutrogena och Garnier. Kände för att testa några nya produkter och märken efter att ha använt L'oreals happyderm(som verkligen är super) sen den kom ut. Tveksamt till om denna kommer slå L'oreals men kul att testa nytt iallafall.

 
Midjekort kavaj från Vero Moda. Äntligen har rean börjat på de flesta ställen och på Vero Moda fyndade jag den här jackan med små puffärmar för bara 100 spänn. Har länge velat ha en midjekort kavaj med trekvarts ärm och har dessutom spanat på den här tidigare men då tyckt att den varit för dyr. Fanns bara en kvar i min storlek så det var svårt att stå emot.


Jeansshorts från H&Ms LOGGavdelning. Kanske inte de perfekta jeansshortsen. Vill hellre ha ett par utan massor knappar och extra fickor men har tyvärr inte hittat några som inte varit i hotpantslängd. Så tills jag hittat dem perfekta nöjer jag mig med dem här.


Tyvärr hittade jag inget som jag kan ha på mig på midsommar. Någon som har något tips?

Kommentarer
Postat av: Helena

Fina köp! Undrar om jag inte ska införskaffa mig en sån där midjekort kavaj jag också, med stora knappar, de är ju för gulliga...
Midsommar: Satsa på något blommigt! Eller något annat fint mönster, det är snyggast enligt mig. Ganska vardags-klädd men ändå lite extra :)

Postat av: amanda

snygga inköp! gillar skorna, hoppas du inte får skoskav bara :)

2007-06-19 @ 09:10:51
URL: http://aekberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback