Nya jeans

  
Hur länge har jag tjatat om att jag vill ha gråa jeans? Ja, nu har jag hittat dem iallafall. På ett reabord på MQ låg dessa snyggingar med en prislapp på 149 kronor! Jag hatar verkligen att prova jeans eftersom de flesta sitter dåligt och det är så jobbigt att dra på sig ett korvskinn(jag föredrar skinny framför baggy) men jag gav dom en chans. Och visst de satt helt okej så de fick följa med hem. 
Snyggast blir det om man matchar dem med svart tycker jag. Som med Acnes kate som jag även använde på midsommar.

image304
 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det där blev riktigt snyggt! :D helt klart ett bra köp :)

Postat av: Elizabet

Jättefint:)*

2007-06-27 @ 11:34:02
URL: http://Elizabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback