Antingen eller

Efter att den här listan cirkulerat på ett antal bloggar kände jag att jag också var tvungen att fylla i den.

Scarf eller Turban: Utan tvekan, piffar upp vilken outfit som helst.
Hög klack eller Ballerina: Eftersom jag är pinsamt dålig på att gå i heels är ballerinaskor ett bättre alternativ.
H&M eller Zara: Eftersom Zara inte finns där jag bor har jag inte så stor koll på deras utbud.
Stuprör eller Vida jeans: Inget svårt val. Hippie eller korvskinn - jag väljer korvskinnet!
Pyton eller Leopard: Jag använder helst inget som påminner mig om ormar.
Modeblogg eller Modemagasin: Gillar verkligen att läsa modebloggar och inspireras av allas outfits men det är en helt annan känsla att sitta och bläddra i ett modemagasin.
Baddräkt eller Bikini: Har inte använt baddräkt sen jag var fem och jag lär nog inte göra det den här sommaren heller, men nästa kanske. Börjar tycka det är ganska snyggt.
Svart eller Vitt: Motsatser som inte går att välja mellan. Oftast är det snyggast med svart på vintern och vitt på sommaren.
Uppsatt eller Utsläppt: Känner mig mycket snyggare i utsläppt.
Guldmetallic eller Silvermetallic: Har alltid gillat silver bättre än guld. Kanske för att jag är en blek blondin.
Lack eller Läder: Inget svårt val.
Modette eller Elle: Modette har några år kvar för att komma upp i Elles nivå.
Leggings eller Barbent: Fräscha bruna ben är alltid snyggt. Är dem inte speciellt bruna föredrar jag att dra på mig leggingsen.  

Vad väljer du?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, hoppas armbandet är lika fint i verkligheten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback