Sunburned

Idag, den 16 juli, var första dagen på sommarlovet som det faktiskt var så pass varmt att man kunde åka till stranden och sola och bada. Så det gjorde jag och fyra tjejkompisar. Riktigt hett var det dessutom och som rubriken avslöjar så slarvade jag en hel del med solskyddet. (När ska jag förstå att spf 4 inte räcker om man ligger ute en hel dag?) Så nu har jag smörjt in mig med aloe vera och har reparerande inpackning i håret eftersom Jonna hade med sig hemmagjord citronblandning till håret. Inte så bra det heller men men... Det är så snyggt med solblekt hår och ibland måste man få slarva lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svaR: Tack för tipset ska gensat ta lite filmjölk på ryggen :D

Postat av: evelina

Svar: Jag var själv förvånad över att jag orkade! har sprungit nu 3 gånger i veckan i 2 veckor nu, så antar att konditionen har blivit bättre ;) YES!

2007-07-16 @ 20:15:57
URL: http://evvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback