Shopping i Göteborg

För ett tag sen ville jag ha hjälp att hitta alla guldgruvor i Stockholm. Men nu ska jag och mamma antagligen åka till Göteborg på onsdag(och om inte det går så åker vi nästa vecka) så nu vill jag veta allt om shoppingen i Göteborg. Har hittat en ganska bra sida  men det står inget om Monki där. Monki finns väl i Göteborg? Vart isåfall?
Och har ni några andra bra tips?

image306


Förresten så kommer jag åka till Stockholm också(så det var inte i onödan jag frågade) men det blir efter den 25:e då jag och tjejerna fått lön, haha.

Kommentarer
Postat av: Nina

jaaa. förstår inte hur det gick så snabbt =/ å inte har det varit sååå bra väder heller.. *snyft*

Postat av: Cecilia

svar: Tack! min syster har sytt den :)

2007-07-01 @ 20:45:48
URL: http://cecilians.blogg.se
Postat av: Linnea

Hej du, så du åker till göteborg på onsdag...jag kan börja med att ge dig addressen till affären Monki:
Södra larmgatan 11, Göteborg
Tel:031-711 85 50
Öppet: Mån-Fre 10-19, Lör 10-16, sön 12- 16
Södra larmgatan, ligger nästan vid grönsakstorget.
Om du hittar dit, finns det 3-4 många bra affärer runt om, de heter stuk, filippa k, firoucci accesoarer med flera. Om du vill ha mer budget, så tycker jag att du ska besöka Zara vid arakaden, där inne finns också top shop som är bra. I nordstan finns det en bra vero moda affär, där kan man alltid hitta någon bra tröja eller så. H&m kan du alltid besöka, de två bästa är de i kompassen och nordstan...sedan mellan kompassen och arkaden finns NK, om du gillar mer åt det dyra hållet. Lycka till! Hoppas du får det bra, Ps kan du tipsa om stockholm på min blogg, fast jag i och försig imorron bitti, så du hinner nog inte skriva, ha de!

2007-07-01 @ 21:44:36
URL: http://linneaelsafrida.blogg.se
Postat av: Linnea

jag menade att jag åker till stockholm imorron så du hinner nog inte skriva:(

2007-07-01 @ 21:46:59
Postat av: Linnea

jag menade att jag åker till stockholm imorron så du hinner nog inte skriva:(

2007-07-01 @ 21:47:13
Postat av: Terese

Linnea: Tack så mycket för tipsen :) Hoppas du hittar mycket fint i Sthlm!

2007-07-02 @ 14:05:56
Postat av: Sofie

Monki finns på S Larmgatan, vid Weekday. Man fortsätter på gatan från Kungstorget mot Grönsakstorget.

2007-07-03 @ 16:16:58
URL: http://pellemunk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback