Långklänningen?

   
Kate Moss, Mary-Kate och Nicole Richie i långklänning

Under den senaste tiden har många bloggare skrivit om långklänningen och för det mesta hyllat den. Jag är ofta öppen för nya trender och är villig att prova det mesta men långklänningen är jag tveksam till. För hur ska den kunna vara snyggare än klänningar som visar lite ben? Det är inte så att jag dissar klänningar i längre modell totalt. Handlar det om en lite finare fest skulle jag kunna dra på mig den men på stan eller på grillfester föredrar jag fortfarande en klänning som visar mer hud.

Vad tycker du? Kommer du bära långklänning?

Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Är ju så bekvämt!

Postat av: Sofie

långklänningar är väldigt snyggt. Det var väldigt länge sedan jag hade på mej en, kanske dags att köpa?
Nicoles och Kates är ju underbara! :)

2007-07-03 @ 16:15:37
URL: http://pellemunk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback