Göteborgsshopping

Göteborg har mycket att erbjuda men jag köpte inte så mycket. Dels för att man lätt blir snål när saldot på konot inte är speciellt högt och dels för att när man planerat att köpa en massor så hittar man nästan ingenting. Men här är iallafall resultatet av shoppingresan.

 
Svart tubtop i lite längre modell från Topshop. Det är verkligen inte lätt att ta kort på svarta kläder. Därför snodde jag den första bilden från internet. Men den är faktiskt lika snygg i verkligheten och kommer att få hänga med på många partyn.

 
Blå trekantsbikini från Stadium(kanske inte första stället man letar på) Älskar trädetaljerna och den fina färgen!Hoppas nu bara på lite sol så att jag kan använda den.


Som jag sa förut det går inte att ta kort på svarta plagg. Men eftersom jag redan har en likadan tisha fast i grå(och jag älskar den, därför köpte jag en till) så finns det bilder på den här. Köpt på Carlings.

 
Vitt smalt armband med guldnitar fyndat i Mangos realåda för 39 kronor. I Like!

  
Stelt guldarmband från Indiska(29 pix på rean) och "stenar" från Lagerhaus. Gissa vad det här ska bli? Imorgon ska jag pyssla lite. Resultatet(om det blir bra det vill säga) visas här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: 18.15

snyggt armband

Postat av: Sofie

precis, om man tex har spanat in nåt och sedan ska gå till action så finns det inte eller i fel färg eller liknande. Jag köper det jag hittar istället^^ Men gbg är en trevlig shoppingstad, var inne där igår, hittade nagellack och ett armband :)

2007-07-06 @ 14:18:15
URL: http://pellemunk.webblogg.se
Postat av: Julia

Snygg bikini!

2007-07-15 @ 14:22:09
URL: http://juliaf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback