Utmaning

Jag har blivit utmanad av Dress like a princess

Mitt bästa köp (just nu): Min rosa kamera(om man inte tänker på kläder) Annars är det självklart nya väskan!

Mitt sämsta köp: Det hänger mycket i min garderob som jag inte har använt, fast det är mest billiga toppar från H&M. Sen har jag en förmåga att köpa skor som jag vet att jag inte kommer använda speciellt mycket eftersom det är hög skoskavsvarning på dem från början. Så det är många skor som står orörda men som jag ändå inte kunde låta bli i affären bara för att de var så snygga.

Mitt dyraste köp: Min väska från Tiger of Sweden, men den var värd varenda krona!

Mitt billigaste köp:  Måste vara alla smycken som jag fyndat på rean för ungefär 20 kronor styck.

Mitt senaste köp: Väskan från Tiger(börjar jag bli tjatig?)

Mitt nästa köp: En skinnjacka står högt på listan! Annars letar jag efter en snygg kuvertväska och några klänningar att ta med till Turkiet.

Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: En armygrön klänning från H&M med jättesnygg skärning i ryggen. Hade gått och spanat på den i flera dagar men när jag väl skulle köpa den fanns den inte kvar(såklart). Ångrar att jag inte köpte den direkt!

Mitt önskeköp (just nu): Miu Mius patchworkväska.

Kommentarer
Postat av: sara

hur mycket gick tigerväskan på?:D

2007-08-02 @ 12:25:44
Postat av: Terese

1600 kronor :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback