Sommarens...

Skolan börjar på tisdag, sommaren är därmed slut så vad passar bättre än att sammanfatta den?

...bästa: Turkiet och Strömstad är något jag kommer minnas länge.
...besvikelse: Vädret! Tror inte att det behöver någon närmare förklaring.
...mest använda: Silvriga flats från H&M. Eftersom nästan alla mina andra sommarskor gett mig hemskt mycket skoskav har dessa använts flitigt. Nu är de helt slitna och den silvriga färgen blänker inte alls lika mycket.
...köp: Tiger
väskan
...fynd: Rosa kameran
...snackis: Nicole Richie är gravid!(och spekulationer om hur hon ska klara av att bli förälder och hur mycket hon måste äta upp sig för att barnet inte ska dö)
...hysteri: Lacktightsen och jeansjackan stod högt upp på många bloggerskors önskelista.
...trender som fortsätter i höst: Jag skulle tippa på skinnkjolen, hatten och fransar.
...modehändelse: Stockholm fashionweek, of course!
...stilikon: Enda sen fröken Kling börjat blogga har hennes outfitbilder hjälpt mig ur många klädkriser.
...typiska inehåll i en outift: Avklippta Levis jeans, jesussandaler och wayfarers
...accessoar: Armbanden! Kyssjohanna fick en hel del beställningar på cc skye kopiorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback