Pics from Turkey

Igår kom jag hem til Sverige igen men hann tyvärr inte uppdatera eftersom det blev fest direkt på kvällen.
Men jag kan säga att Turkiet(Alanya)var helt underbart. Vädret, maten och dansklubbarna! Jag och E funderade på att stanna en vecka till, ville verkligen inte hem till kalla Sverige som dessutom blivit ännu kallare än jag trodde. Det är ju riktig höst här nu, fyy.
Det enda dåliga med Turkiet måste vara shoppingen, märkeskopior överallt och i de få "riktiga" butiker som fanns hittade jag nästan ingenting heller. Så shopping blev det tyvärr inte så mycket av.

     

   
Grå pashminasjal, läppglans juicy tubes i färgen peche(tog en bild från internet eftersom den jag tog inte blev något vidare), solbrillor och en massor armband som fanns överallt i Turkiet. Tio stycken för tio spänn!

Kommentarer
Postat av: mikaela

vilka billiga armband! när jag var i spanien ville dom typ ha 20-25 spänn för ett sånt armband!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback