Packat och klart

Nu är det inte långt kvar tills vi åker och jag längtar jättemycket! Väskan är (nästan)färdigpackad och reseoutfiten framlagd. Så inatt klockan två åker vi härifrån mot Arlanda. Jag vet bara att vi ska bo någonstans i södra Turkiet eftersom det är ospecificerat så antingen hamnar vi i Alanya, Atalanya eller någonstans runt omkring. Jag hoppas på Alanya, någon som varit där? Jag hinner antagligen inte blogga mer nu eftersom jag ska in till stan och hjälpa älsklingen, som är ute i sista minuten, att hitta ett par skor som han kan ha med sig eftersom tjocka gympaskor inte är någon hit i stekande värme.

  

Men jag hoppas att alla får en bra sista tid på sommarlovet och att ni inte glömmer bort mig när jag är där nere ;)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får superkul.

Postat av: mikaela

oj, modigt att åka ospec:at! ;D

2007-08-19 @ 15:28:10
URL: http://kela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback