My new bag

  
Idag blev det lite reashopping igen. Hittade den här väskan på Indiska för 80 pix och tyckte att den skulle passa perfekt som sällskap i Turkiet. Mycket bättre med en liten axelväska än en i storlek XL när man trängs på marknader och liknande. Om jag ska vara ärlig så är det här faktiskt den första väska jag köpt som inte rymt allt man behöver för att vara borta en vecka ungefär. Älskar oversize väskor men har även börjat få upp ögonen för de lite mindre på senaste tiden(och mina axlar och rygg tackar mig för det!)
Sen köpte jag även den här boken till älsklingen(ingen aning om den är bra, någon som har läst?) så att han har något att läsa på stranden nästa vecka. Det är i och för sig inte speciellt troligt att han läser ut hela eftersom han inte har öppnat en bok sen man var tvungen på högstadiet men hoppas kan man ju alltid.

image384
Sen fick jag även Vecko Revyn(som jag har tröttnat ganska mycket på den senaste tiden) på posten och köpte med mig Solo hem(som jag däremot tycker har blivit mycket bättre). Men jag ska spara dem till Turkiet så jag ska försöka att inte smygläsa dem innan dess.

Kommentarer
Postat av: sara

skiiiiiiitsnygg väska....i vilken indiska?

2007-08-08 @ 17:20:46
Postat av: Terese

Sara: På indiska i Linköping. Bor du också där? :)

Postat av: Amelie

Jätte snygg väska! :D

2007-08-10 @ 12:06:37
URL: http://ameliebe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback