Dagens outfit

image388 image389
Idag ser jag ungefär ut som Kirsten Dunst(plus bh minus wayfarers - jag vet dem är skitsnygga men jag passar inte i dem, tyvärr) i en slapp tee och gråa jeansshorts. Dessutom hade jag till och med flip flops på mig när jag gick ut och hämtade posten. Men där slutar likheterna och det är därför jag hellre lägger upp bilder på Kirsten än på mig i dagens outfit. Hon ser ascool ut i slarvigt hår och enkel tee och att hennes hy inte sett solen på väldigt länge spelar ingen roll. Jag ser ut som raka motsatsen och om mina grannar inte kände mig skulle de utan tvekan kunna ta mig för något som katten släpat in. Det jag menar är att Kirsten är kändis och ser cool ut i allt, jag är Terese och ser helt enkelt inte så cool ut i allt.
Dagens I-landsproblem eller vad?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grym outfit!

Postat av: Emma

haha skön kommentar, "jag är ju terese och hon är ju kirsten"

2007-08-22 @ 18:45:10
URL: http://justma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback