Back to school...

Så var det dags igen. Sena kvällar, festande och sol och bad byts ut mot plugg, prov och stress. Låter väldigt lockande. Börjar klockan ett idag men då är det ju inga lektioner utan mer utdelning av scheman och sånt. Har dessutom redan tjuvkikat på schemat på skolans hemsida och det ser riktigt bra ut!

Synd att alla ettor har gått hem när vi kommer, skulle vara kul att se när de går omkring där vilsna och uppklädda som aldrig förr. (Jag vet precis hur det känns!)
Nej, nu måste jag nog börja gör mig i ordning och redo för ett nytt skolår.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu behöver jag all hjälp jag kan få med nya väskan! Är det en keeper?

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-21 @ 17:43:00
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback