Test: Maxfactor Masterpiece Max

image172
Pris: Runt 150 kronor
Utseende: Svart och guld. Lyxig!
Effekt den ska uppnå: Långa separerade fransar med 400 procent mer volym(jämfört med fransar utan mascara) tack vare borsten i "gummi".
Omdöme: Åh, den här mascaran är bra. Riktigt bra! Slår de mascaror jag använt den senaste tiden(Lancomes Hypnose och L´extreme och Cliniques High Impact). Ger perfekt separerade lååånga fransar och volym som inte går att klaga på. Dessutom kommer den åt de minsta fransarna, är klumpfri och lätt att applicera. En av de få mascaror som ger samma resultat som det som visas i reklamen. Lyxmascara till budgetpris!
Betyg: 5/5


Kommentarer
Postat av: linda

jag har den också, och jag är så jädra nöjd :) en superbra mascara.

Postat av: Nailpolish

Då blir det den jag köper näsat gång! :D

2007-04-22 @ 21:24:04
URL: http://withnailpolish.webblogg.se
Postat av: Josefin

Den mascaran använder jag med och den får nog en femma av mig med! :D

2007-04-28 @ 10:21:47
URL: http://inmyminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback