Sommarens bikini - check

image174

 Idag gick all min shoppingtid åt till att prova bikinis vilket kanske inte är det man springer in i omklädningsrummet för att få sätta på sig. Att stå där i ett väldigt avslöjande ljus som förstorar ens vita lår typ fem gånger är inte direkt smickrande. Men nu är det gjort och jag är riktigt nöjd. Det blev den röda bikinin på bilden(från H&M) som fick följa med hem. Skulle gärna velat ha en bikini i bandeau modell men när det kommer till bikinis ska man köpa den modellen man passar bäst i och inte följa några trender. Det blir bäst så.

Kommentarer
Postat av: Joanna

En perfekt sommar är viktigt för en perfekt sommar. Letar själv fortfarande!

Postat av: anina

Fin! Idag har jag köpt en röd bandeau, kika gärna in hos mig =)

2007-04-26 @ 19:13:52
URL: http://anina.blogg.se
Postat av: Terese

Joanna: Ja precis! Hoppas du hittar just din perfekta bikini :)
Anina: Tack så mycket :) Jo jag spanade in den, riktigt snygg!

2007-04-29 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback