Shopping

Idag åkte jag till stan för att göra av med en del av mina födelsedagspengar. Det här är vad jag hittade:


Gråa jeansshorts från H&M Organic. I min lilla stad har jag inte sett något av plaggen från Organic kollektionen - förrän nu. Hittade både klänningar, t-shirts och dessa shorts. Är inte riktigt säkert att jag behåller dem eftersom de är så korta. Har bara provat med tights under men då var de iallafall fina.

 .
Svarta ballerinaskor med kilklack. Det här fyndet gjorde jag på Skopunkten, 249 kronor kallar jag för kap! Är väldigt lika de populära skorna från Vagabond med det är säkert det som är meningen.


Dove summer glow. En för ansiktet och en för kroppen. Har använt den för kroppen sen den kom ut förra året så jag hoppas att den för ansiktet ska vara lika bra. Nu ska här smörjas och nu ska jag bli brun! Svarta tights x2 från H&M. Tror att de är lite tunnare än vad jag vill ha dem men använder man båda tillsammans blir det nog perfekt. Två tights för under hundralappen är ju inte fy skam.

Kommentarer
Postat av: johanna

fint. :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback