Onsdagslista

Dagens dusch: Varm
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Inte så mycket
Dagens klädsel: Se "dagens outfit" 
Dagens händelse: Jag övningskörde för andra gången. Körkort, here I come!
Dagens planer: Det är ju inte så långt kvar av den, men det jag hade planerat gjorde jag iallafall(det vill säga shoppa)
Dagens vill ha: Ett telefonsamtal eller sms från en speciell person
Dagens saknad: Älsklingen
Dagens drog: Cloettas centerrullar
Dagens tråkigaste: Skoskav efter flera timmar på stan
Dagens finaste: Mina nya skor
Dagens måste: Städa mitt rum, hittar ingenting
Dagens dricka: Vatten, som vanligt
Dagens köp: Se tidigare inlägg. Glömde förresten lägga ut en bild på min nya svarta top från H&M. Jättefin!
Dagens mat: Pasta med köttfärssås på Milano
Dagens sjuka: Förkylning och rinnande ögon, usch!
Dagens kärlek: Alla mina underbara vänner
Dagens mående: Ganske ledsen

Denna lista är lånad från
rar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

gott med pasta och köttfärssås :)

Postat av: Terese

Lisa: Ja, alltid lika gott :)

2007-04-05 @ 17:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback