Modette och reaskor



Idag kom ju som säkert alla redan vet första nummret av Modette ut. Konstigt nog var jag på tre ställen innan jag hittade den. Har inte hunnit läsa den än utan bara bläddrat igenom och den ser riktigt lovande ut. Kul!
10 minuter innan bussen gick var jag inne på Din sko och hittade då de här flatsen nedsatta med 50 procent. Dessutom fanns det bara ett par kvar, i min storlek. Jag tvekade inte en sekund, 140 kronor för ett par skor är ju inget att fundera över.
Köpte även mitt gamla vanliga puder från MaxFactor(i väntan på att det ska komma ut ett från IsaDoras mineralserie) och ett glansspray från Proffs som självklart ska testas.

Och nu skulle jag plugga ja, kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback